Tuesday, February 15, 2011

kawan bermacam-macam ragam.. NAIK gile aku :D

SMT DATO LELA MAHARAJA:) 
(DISINI LAH KENAL MEREKA!)

 NUR ARINA ROSLI
die nie.. memang kami sekepale. mule-mule msok tu. naseb baik die ade:) yang lagi syok tu. kami same-same tggal di bandaraya terHEBAT.haha KUALA LUMPUR:) bngge sgt dapat life kat sini. huhu. 
blur. baik hati. muke cool. mengutuk dlm diam. star sej-ter. haha. itu diri die. huhu. die paling suke mnde-mnde panas. air panas. sampe watercooler tu jd patner die. ahha :) sebab tu lemak-lemak tak lekat kat bdn die tu.slim abes. haha
erin. pemalas orgyer. loker.brsepah. tetapi PEMBERSIH! kalau dah mndi .satu jm kemudian baru bole dpt after die.haha. sakai:)
die.. haha.. aku syg kau:) sumpah! bagi die.. no guys!

JALWA OTHMAN
jaja. name mnje die. haha. mule-mule pggil wawa.tapi dlm dorm kami ade kak wawa plak. die tak suke share nme. so.. jaja la. heh! die jiran katil aku mase di dorm damai. 
berani. agk gile-gile.bega. bwak fon time f4 matlamat die. haha. die sgt baik hati. memahami masalah aku. selalu ngis same. hahaha.. hantu-bagi die hnye kawan. tak takut wei.. damai tahu-tahu je laa.. dorm cm ne. huhu. disebabkn kami satu dorm. die yg bawak aku jln satu aspuri. syok. 
jaja:) business partner dulu:) loker die. dipenuhi brg2.. haha.. makanan.
die nie budak pndai woo.. kitorng tak satu klass. btw. die tetap baik ngn sku! thanks ja.. ILYSM dear:) buncit awk selamat dengan saya.. J

UMI FAZIERAH JANAH

ateh. miss u sgt:(
hmm.. die..die 
kawan dunia akhirat aku laa. senang cakap. macam-macam dah mguji persahabatan kami. pena dulu perang besa dgn die.. mmg maki habis la. haha. umi.. minah branded wo..  sume brand die tahu la.
haha. die cakap main lepas je. cun abis. aspure hmpir sume nk kapel ngn die. haha.. ceh.ceh die ta suke tu.. die suke bdak atlet je.. nk up sje. haha..
aku dgn die laa.. memang gile-gile kitorng. brjoget dlm dorm. bilik air. depan cermin.. hardcor minah nie! :)
umi.. thanks doe.. sabar dgn kerenah-kerenah aku. haha.. syg kau sampai mati:) SUMPAH! i really mean that.

NURUL SABRINA ZULKIFLI
sab. pggilan die. haha.. die nie lain skit. kehidupan mcm aku.. teenager life nak perfect je. hahaha. skema bkn perkataan terBAIK bagi die. huh.. sab.. bnyak tolong aku pasal guys nie. pengalaman die tak yah ckp laa.. PLAYGIRL gak mmbe aku nie. tp skrang die kate dah brubah. dgn beno pulak. haha.. bole caye ke ni? sab-sab. jadi setia laa ngek. haha.. aku respect kat die dlm satu hal nie. tabah btul die. macam-macam dah jadi kat die. kene maki ngn budak-budak kmpong kat lela.. hahaha.. aku respect die.. cool je.. cool abes. what ever u are.. aku syg kau ok. peduli laa org nk kate ape. 
thanks tlg aku pasal ifwat tu:( hmm
sab! sab:) ILYFDM:)

SYADIAH SUTAN MENDARO
syady. kepandaian die jgn sesekali dpertikaikan.haha. satu skola kenal die.. fav pade ckgu-ckgu kat lela sane:) abes sume pidato_pantun_bahas.. die balun.. miss kau die. jiran aku dalam kelas. fuhh.. paling pantang kalau aku tak siap omwek.. haha. tak pasal-pasal aku jd skema duduk sbelah die nie. haha
syady. baik. kelam-kabut. hobi-diet. hmm.
nk kate die study dlm prep tak nmpak pon.
sok mengumpat skali adelah. haha
mntak makanan kat org. habit die. haha. (erin pon stuju taw). huhu.
syady! agak market hidup die. bnyak kasie aku advise. paling penting. pmbakar semngat aku. kalau aku tak study.. org pertame yg memekak mcm mak aku! haha
btw dear.. ily ok. luv u.


MUHD IZUDDIN SYED AHMAD
din or izz. what ever la nk pggil die ap. huh
first guys yg aku kwan. serius aku ckp nie. die yg tegor aku dulu time first2 masok.
haha. syok sendiri. abes. haha. mamat nie. adui! nakal die tahap cipan. tp panadai! yes! pandai. bega-bega die pon penakot jugak.tak tahu nk mgaku kesalahan sndiri.
pernah gaduh besar ngn die. maki-maki la habit utame! bodo. yer din. sakit hati woo.. hmm.. sabar je laa time tu. die ne bole d'katekn bestfrewn aku jgak laa. time dulu.. share mcm2 ngn die kot. haha.
agk sosial.. asal johor. haha. sosial kat sane je la kot! pailang ASPURE! ade geng konon.huhu.. paling aku suke ngn die nie. agak prihatin:) senyuman die. cair dan wat org bengang ngn die. chill bro. sayang ANDA:)


-NUR IMANINA NAZRI
-SITI NORHASHIMA BASIR


mereka bagaikan ustazah bagi aku. nasihat kaw-kaw la. itu tak bole ini tak bole. tape-tape.
sekurangyer ade dorg nie bole aku buat pahala sikitkan. hehehe.
bile aku lupe solat.. fuhh.. lumayan dpat leteran dari iman ni.. name pon iman. haha
iman- baik sgt. pemurah. mengaji. sedap wo. sore rock! haha
shima-lemah lembut die buat aku takut.. ayu 24hours tahu.. nk tdo pon same:) hehe.. i luv you both of u ok. seriusly! :)

WAN ADLI ABIDI WAN AFENDI
haha.pic die ni agk suci muke die. kitorng pggil die ganu:)
maam-macam nk cite pasal mamat nie.
positif dulu: pndai speaking. BI power wo. kadang-kadang baik. kadang mcm sakai. bole dibawak brbincang. hmpir sume org takot ngn die.haha..(aku pon. sometimes:!)
ganu nie. belajar malas. die cume minat blajar dlm klass sir  je. haha sbjek BI la. die nie agk menunjuk-nunjuk la. haha. tapi baik hati:) banyak makan:) MAKAN MACAM PIRANA. haha.
bnyk zaman silam aku dgn beliau nie.haha ngeri la jugak;heh. sebab die nie jgak aku masuk bilik HEM! kene jmpe teacher displin.ngee.. hampeh tol. btw. thanks frewn! miss anda:) adli abidi a.k.a ganu:)
killer a.k.a lover. huhu:)



 

ini adalah mereka-mereka yg berTUAH dapat masuk blogger aku for this time:) heh.. thanks being my frewn..
dari macam-macam negeri aku kenal dorng nie. sume perangai bole tahan. haha. sabar je la:)
thnaks kawan-kawan. saye mmg rindu anda:) im SERIUS! jgn lupekn adip k.dip:(







3 comments: