Sunday, February 27, 2011

keinginan! FULAMAK nak BESAR JE. *CIS

assalamulaikum.. ceh-ceh... korang apesal tersengih-sengih mcm kerang busuk tu.. HAHA. actlly sambil aku menekan-nekan keybord pc ni aku pon macam korang jugak.. sengih sorang-sorang.. aduii..
kain dah la ta sidai lagi. fuuhhh (semenjak jd bibik ni.bz sikit) lalalallalalalalalla..
aku . aku. as a dip .. hikhik.. entri aku kali ni "korang bace lah kat ats tu sendiri k"

hmmm... sebenarye entri ni tok orang tu :) pelik sungguh beta. keje main-main tapi nak gaji besar.. biase lah manusia ni.. PADA ERA 2011 ni. haha korang mesti nak macam-macam kan. mesti ade target ape korang nak belikan? nak sgt benda tu.. hikhikhikhik.. termasuk la aku! aku dah berazam.a ku mesti dapat bende tu . PASTI+MESTI=*kihkihkihkihkih


:-D blackberry bold 3
:-D ipod
:-D nikon DCLR  d3100
:-D laptop sendiri (TAK MAW KONGSI-KONGSI)
(aku jeles sape yang ade sume ni.. ku je terhengeh-hengeh nak bnde ni :( btw.. aku nak jugak.. nk jugak. huhu)
hahahahahahahahahhahah
(hope dapat- ABAH nak sume ni)


* pic ni khas untok sume yang sedang bertukus-lumus kerja tu
NAK KAYA.. BERUSAHA sampai macam ni
(termasuk abah dan ibu yang pagi-pagi td kluar cari rezeki.. )
*aik ! sekarang dah hujung bulan ni.. aishhhh.. BAH IBU DAH GAJI laaa AWESOME! hikhikhik

p/s: korang komen laa.. dan mintak je ape yang korang nak..
HAHA nanti dip cari sponser k. hikhikhik

No comments:

Post a Comment