Saturday, February 26, 2011

rimas! GUYS DESPERATE! malu la sikit

assalamualaikum kamu-kamu dan kau tu :) malam ni best kenekan orang.. yeahhhh! penat aku. kaki penat. tangan penat. mulut penat.haha
kaki penat berjalan td-seharian klua.sampai rumah pon rindu aku.haha. tangan penat-ta abis2 betulkan tudung aku tadi.. aishhh.. mulut penat-senyum kat orang tadi. kalu buat muke bengis! kate aku *sombong pulak. adoii
entri aku kali ni :)
!GUYS DESPERATE!


entri kali ni.. bagi aku agak best la.. MENARIK! yeahh..

adui! adui rimas aku dibuatnyer. korang msti pernah terkenakan? aishhh rase nk cmpak je die jauh-jauh..(tapi aku tak terdaya pulak :)) guys oh guys. kenapelah desperate sgt :)

guys desperate :) :
situasi 1-
  • time sesi luahkan perasaan.. *cis dia mintak kapel.. tibe-tibe desperate nk respon.. aduii.. rimas betul aku. lepas 2 nk merajuk sana laa.. merajuk sini... eeeeeee..tolong laa.. malu laaa sikit.
situasi 2-
  • time dia nak pinjam barang kita.. nak cepat je.. tunggu la kejap. ta tahu kee tuan punyer barang tu bz ke .ape ke.. lepas tu kate kita kasie ta ikhlas pulak.. * mengungkit sana-sini.. adoii. tak berkenan aku. malu laaa sikit.
situasi 3-
  • time dia baru lepas clash. mula laa die. mcm cacing kepanasan.. aik! rase nk sepak je jauh2.. "dip carikan aku awek sorang" adui.. mintak carikan awek tok die.. kau ingat kawan-kwan aku tok jd mainan kau? haha .. kelakar laa lelaki kolot mcm ni kan.. ish.ish .. malu laaa sikit.
sekarang ni aku tengah tersepit dgn sorang mamat ni.. aduiyai! die ni mmg desperate.. actlly dua orang laa.. yng sorang lagi tu*lupe plak. huhu

penat aku. karang aku ckp aku hnye main-main kan kau. sakit hati pulak.. huuuuu *aku bkn jahat sgt ok. tapi geram ngn dorang ni. aiyaa!!
start malam ni aku akn off sim aku tu. aku akn gune sim lagi satu.. nk alone ! ceh-ceh konon la eh. hikhikhikhihik.. bia die cari aku.. yeahh !!!

p/s : kepada korang. kalau jmpe orang mcm ni. jauh kan diri tu :) nanti tersepit mcm aku ni ha. dah laa nk tolak dorang *ta larat aku .berat ya amat. hihi
mata dah layu. mulut mguap je. badan nak baring. kepala berat*perlukan bantal busuk untok kembali normal (mengarut lak tgah malam ne haha..) salam. daaaaa..

No comments:

Post a Comment