Saturday, March 26, 2011

MANUSIA . tettttttttttttttttttttttttt .. tembak karang :P

MALAM  yang penuh dengan kesejukan yg terlampau . haha ... cuace kat luar .. sjukk .. ngeeeee
SEJUK+HUJAN=tidur mati .. YEAH! EXCELLENT!
HARI INI hari sabtu :)) ADE PASAR MALAM ..
 manusia mcm tetttttttttttttttttttt... MAK CIK tu NO MANNERS.. sabar je la aku .. nie sume sbb adik aku tetibe nak makn ayam goreng pulak.. so terpakse pegi situ ..
MUKE kerek mmg dah biase ... bahase kasar WAJIB . ckp terima kasih pon mcm NGEE!
MENYAMPAH! mcm mane kau nk maju kalau mcm tu.
kalau kau ade ank lelaki pon! AKU TAK HINGGIN LA untie oi .HAHA

rase ank TEMBAK JE KAU SITUA :))
grandMA ni tolong aku .. jadi P'A aku. mmg lumat kau kat situ .. berkecai.. tapi sabar lagi..
bkn first time tahu :)) dah bnyak kali .. ngeeee

kalau aku buat mcm ni kat kau* RUDE pulak .. HAHA .. tapi chumil what!
dan SEMAT kan . hikhik :)

yela-yela aku buat mcm ni je la .. eeeee
SWEET SIKIT .. Y.ES

terima kasih wahai mak cik pasar malam YANG BERBUDI BAHASE .. heh
HOPE! maju la dgnayam goreng tu ok . huhu

said : JUMPE KAWAN LAME ZAKWAN :))
die SERU name aku . TERUJE

No comments:

Post a Comment