Sunday, March 6, 2011

perang lipas! mak ai ..

 salam reader sume :) ahad-memang sinonim dengan hari mengemas. HAHA.. termasuk lah aku..
BILIK AKU!! yeah.. kemas jugak ...
HABUK fulamak ai ..."sedozen .." ceh-ceh-ceh (boleh buat koleksi tu)
rase nak patah pinggang aku ni.. aish.aish
BTW: FINALLY ..lege .. fuhhh.fuhh


ni mule nak ce cite sikit ne... aishh... bkn setakat aku je kemas bilik .. ibu pon same dok sibuk kemas dapur... *CIS . yang buat aku benggang yer.. grr.. makluk tu lari masuk bilik aku .. ishhhhh.... rase nk pijak2. lenyek2 kan je.. grr..  ibu la dok punggah almari tu .. tup.tup kluar mak ai.. 2 ekor lipas.. KAPEL lak tu .HAHA.  lipas-lipas tu melarikan diri DALAM BILIK aku pulak tu .. aku dah la penat+geram ngn lipas tu ... dah laa baru lepas MOP! nasib baik abah syorkn spray lipas tu .haha.. mati kau terkulai.. YES. 
AKU MASUK TOILET.AMEK BATANG MOP DAN MOP BALIK ... eeee.. ponat wei... aishh.

ni gambar bilik aku :) (NAK MARKET SIKIT :)


sekrang ni .. tengah make over lagi .hihi

say: BILIK! wooo.. jage sebaikyer. wei .HAHA

No comments:

Post a Comment