Saturday, April 2, 2011

persahabatan? TERIMA KASIH ||

MONING kamu-kamu. earlier moning.. sambil melayan lagu imran ajmain ni(seribu tahun)
milo ais pon nak cair dah ni! gare-gare ra blogwalking la ni :)) ceh-ceh-ceh-ceh

sedih giler.. hmm .. persahabatan di'lupakan mcm tu je..
dulu bukan main lagi.. ta kan lepas habis sekolah je jadi mcm ni? dengan alasan bakal kawan-kawan d'U nanti ade.. YA ALLAH sedihyer dengar!! lupe mcm tu je? hmm its ok la kawan!
betul cakap orang kawan yang d'benci d'hostel dulu d'kutuk' tu yang akn kekal .yang still mengambil berat .. hmmm. jiran katil || kawan gelak-gelak|| semua tu sekejap je... HAHA
PADAN MUKE kau DIP (dip-name galmour kat SMTdulu) dengan result spm aku yg ta seberape ni.. lagi laa.. die tolak aku ketepi.. aishh .. NASIB BADAN.. BTW: aku tetap anggap kau bestie aku ok! 
manusia memang macam ni .. aishhh .. dah laa . malas nak ungkit semua tu ..

MARI FLASHBACK . kenangan D'SMT DATO LELA MAHARAJA. hmm
KATOK-KATOK ANDA


SAYE RINDU sangat dengan UMI FAZIERAH!! hmm :)))

kenagan berBAJU SEKOLAH!! RINDU seyh :))
said: sbnaryer pic aku ngn budak tu .. bnyak sangat .. tetttttttt TAK TERKIRE!

No comments:

Post a Comment