Monday, February 21, 2011

kehidupan SOSIAL-mendapat kepuasan

salam sume.. tajuk kalie ne mmg ta bole blah sikit.. smlm geram btul aku. ade hal sikit. gado? yup! aku rase sebab ne lah remaja kat lua sana tu nak hidup bebas.. FREEDOM.. mcm aku jugak "i need freedom"
ibu bapa? kenapa mereka tak bole fahami dunia kita ne kan? hmmm.. ntah laa...

KEPUASAN dan jalan senang ke neraka? hmm ntah laa...
kadang-kadangkan aku terpikir sendiri bnde ne. membe2 aku majoriti dah brubah semenjak brgelar 18tahun ne..  kadang-kadang niat jahat aku ne.. tringin nak jadi mcm tu.. TAPI.. YA ALLAH ai.. bodo pulak... mybe dugaan. kene tempuh.


kita sebagai muslim perlu ada keinsafan diri.. aku tak nak jd mcm ne... nasihat kawan2.. mmbantu aku.. thanks sume expclly mek ynag bnyk meyedarkan aku :D
P/S; sury-sury aku jumpe gmbar korang dalam google.. hehe.. jd rolemodel jap.
lallalalalalalalalalallalalala

PINTU TAUBAT sentiasa terbuka. jadi pikir2 kan la.

aku suke lagu ne.. layan-layan.

2 comments:

  1. yup!!mesty da rsa insaf..tu bru allah duga kta sket..banyak lgi yg trok sbnar nya.. selamat maju jaya =)..

    ReplyDelete
  2. hmm.. ntah la lya. kadang2 dip...
    tape laa..
    btw thanks support me :)

    ReplyDelete