Tuesday, February 22, 2011

tudung oh tudung. pelik pulak tgok cara korang pkai. ha?

salam sume.. HAPPY MIDNITE. haha. sume dah tido dah kat umah ne.. aku je.. lepak je dpn pc ne. tulang belakang aku ne pon makin tak sihat. yela menegak je.. ish.ish
huhhh.. ta sangke pulak nk masuk bln 3 da.. fuhhh .kejap btull... eeeeeeeeee... makin cuak la aku. result oh result.
APE LA NASIB SLIP aku tu :0 hope la memanjang je AAAAAAAAA ke bawah. amin :)

entri aku kalie ne. tudung. OH TUDUNG.. HIJAB..  ade yang pakai cantik.manis je.. ade pulak. ntah pape ngoman yer.. eh.eh.eh. aku yng pelik tgok.
macam die mcm. kat JALAN MASJID INDIA tu mlmbak tudung. lelong-lelong. haha.

nah tok tontonan korang.. ceh.ceh. ta saba nk tgok eh? jp loh.

DAH TAHU SANGGUL TU T ABOLE. dibuat makin tggi.. APE LA..


fesyen pelik tudung? aiyoo.. rimas aku tgok :P






YANG NE LAGI laa tak bole blah.. SEMAK wei



jangan laa memalukan kami yang berTUDUNG ne.. aduhhh.. sakit mata aku tgok..
ape2 hal pon.. korang komen laa entri aku kali ne..
semak mata kan?

P/S: jgn beli tudung lelong tepi jalan tu. ataupon tepi pasar tu. tak kire la pasar mlm ke. pasar pagi ke..
kain die nipis loh.. masuk mesen abis tercarik-carik. ngee
(aku mngse yer.. first time beli dah kene. ngek btul)

saje nk kongsi dgn korang :D

mmbe aku yang kasie link ne.. : saifullah hakim. THANKS AKIM . INGATKAN AKU :)

No comments:

Post a Comment