Tuesday, March 29, 2011

BIBIK yang berwawasan :))

moning-moning OI:)) SELAMAT PAGI . HAHA! gelak sikit padan mukee :))
for what? padan muke tu aku tujukan kepada pemandu-pemandu d'MALAYSIA ni. jem-jem-jem expcially KL ni.. uppss! *abah aku pon salah sorang mangseyer.. hehe soryy abah :)) cool-cool pemandu... chill sikit
HUJAN-HUJAN rahmat..sejukkkkkkk.. kalau aku sambung tido ni konfemmm AFTERNOON karang baru bangun.. hehe... kamu semua dah sarapan ke anak-anak (kate pengetua kepada anak-anak didikyer). ngeeee. belummm :P


BIBIK oh bik pergi buat air (sape buat aku macam tu memang nak mintak penyepak)
HAHA! saye bibik bagi keluarge TUAN ROSLI ni iaitu my dad sendiri:)) wink.wink.wink.
ni gare-gare aku malas nak cari kerje kat luar.. hehe.. abah kate keje jadi bibik kat rumah :))
OK!.OK! itu first jawapan aku.. SEMALAM gaji masuk .. wee :)) RM400 .ok lah bagi aku!
setakat ni duiit aku "TAK CUKUP LAGI NAK BELI BLACKBERRY" duit masuk je. aku keluarkan. hehe.
servis: 8pagi-6ptg :)) malam aku jadi anakyer seperti biase.HAHA. adik-adik aku pon kene buat keje jugak .. yeahh. tade laah aku sorang je .. HAHA (semua keje aku buat kecuali MEMASAK! )

aku: bik ra
asal: kuala lumpur
berusia: lapan belas tahun
HAHA! pic ni aku kat TESCO :)) teman ibu beli barang rumah .. maid berjaye ni wo.. HAHA
aku berazam nak jadi bibik terbaik la :)) haha :)) mane laa tahu abah dan ibu nak kasie bonus ke...
DURIAN runtuh aku nanti . hehe .

say; ok lah kkorang .. nak sidai kain ni : aishhh (nak berbakti sikit) kuikuikuikui.
chow cincau. yang tak mandi lagi tu .. pegi laa wei.. bau something dah ni...
aduii"korang jangan tnye aku dah mandi ke belum ok" nanti aku mandi ngan korang sekali bau tahu kang-geli la pulak.. SIOT betul . ngeee.. hehe

p/s; aku ade keje sikit ne... nak design tulisan aku sendiri sebab jap lagi aku nak masuk segmen uncle udin aku ni!! HAHA. hope dapat jadi top10 tu la.. yeah-yeah
same-same kite memeriahkan majlis die tuu ok ...sejukk .. arghhhh

No comments:

Post a Comment