Tuesday, March 29, 2011

PRIMARY SCHOOL :) hehe. kehingusan

PAGI yang masih gelap! yeah :)) semua orang dok berdengkur aku jee sibuk menaip ni! HEHE. 
mata tak boleh tido ni gare-gare tetttttttttttttttt (BANGUN LAMBAT tadi!) jangan tnye pukul berape ok! :))
sambil melayan lagu BRUNO MARS ni -pehhh

ZAMAN kencing merate.tak sempat ke toilet. KEHINGUSAN! tu maksud me :)) HAHA
sekarang kami! ye kami! eighteen. SWEET EIGHTEEN:D
kami DULU RAPAT. same-same beratur ke kantin sekolah.. berebut membeli makanan itu WAJIB! hehe.
selepas makan mesti ade tinggalkan corak "SAMBAL MERAH" d'tudung. RINDU SEMUA tu :))

(ST TERESA 2)  itu dia!
-girl's school-
ST.TERESA 2 sekolah. letakyer ditepi sungai. indah dan kemas. bersih dan permai. sekolah impian ramai! bla..balabalablablablabla... HAHA. lagu sekolahku.. SETIAP hari isnin wajib nyanyikan. lalalallala

aku ade BESTFRIEND disini :))
1-DEWI MASLINA.
 SAHABAT! die segale-galeyer BAGI AKU! DEWI MASLINA AMRAN! wi.
BERGADOH! merajuk sane-sini. hehe. semuayer ade!. die. UNDERSTNDING me:))
korang tengok pic die NAMPAK mcm ape? haha. aku tahu-aku tahu ape korang pikirkan..
NO.NO.NO.NO die ni PEREMPUAN TULEN.. bkn penk ok! haha. dalam hati ade taman tuuu wei :))
DEWI ILY lah... (KAMI BUKAN LESS! HARAP MAKLUM.)

2-LIYANA ASHAARI
hehe :)) ni liyana :)) KAMI MEMANG RAPAT sangat dulu . jiran depan rumah aku ni. 
dulu :)) SEKARANG semua dah ade haluan masing-masing. 
dulu: KAMI SELALU lepak same-same.. kat rumah die. mkn maggi. RINDU gile time tu ..
kadang-kadang kalau kerete aku rosak ke. ayah aku pegi keje awl ke. aku akn tumpang kerete die. hehe
SETIAP PETANG: pergi sekolah agame same-same. hehe. KAMI MEMANG PEMINAT SETIA SUSU RMT (walaupon tak pernah layak ) lepas waktu rehat je.. pergi setiap kelas.. kasie susu ni kat budak2 yang LAYAK DAPAT :)) ngeeeeee.
die memang cantik dari dulu lagi. EXCELLENT jugak mcm *membe pasar malam aku tu :))
die dulu ade skndel dgn mamat tu.. HAHA(liyana kalau kau nak tahu sape. kau bole recheck post2 aku yg lame.. suprise.. ngeeeeee) RINDU kau sangat :)) kami dulu d'ST TERESA same-same main hoki wakil sekolah :)) hehe.. jangan terkejot ok! aku pro ok. 
die penyerang! aku pertahanan! aku jugak pernah jadi gol keeper. hehe!
medal tu aku simpan lagi sampai sekarang:)) 
bile aku masuk methodist aku terus stop main  HOKI sebab ibu ta kasi masuk.. hehe
METHODIST GIRLS SCHOOL (MGSKL) korang tahu jelaa kan.. mcm mane jersi die mini skirt+single. HAHA. kirim salam laa aku nak pakai mcm tu. HAHAHA!
BTW. ILY dear :) I MISS U SO FUCKING DAMN MUCH. seriusly!

kawan-kawan yang lain JANGAN pikir ape pulak. aku tetap ingatkan korang la

ZALILA MUSTAFA:TERIMA KASIH sudi jadi pendengar setia aku sampai sekrang
NORIZAN ZAINAL ABBAS: bile aku makan LAKSA je.. mesti teringat kau.. SUMPAH! rindu kau sgt :))
ATIKAH MEOR: meor kenangn kite d'MGSKL sentiase fresh dalam otak aku ni!! hidup abg kite ASHRAF MUSLIM! hehe.
SALMAWATI MARTONIS: kau memang kawan gila-gila aku. rindu nak story dekat kau mcm2.
SUBATRA KRISHNAN: woi. kau. HEHE :)) TERIMA KASIH sebab tak pernah sombong dengan aku.
aku respect kau sangat! hehe :)) our moments kat ST TERESA aku akn ingat dear :). "kau ingat lagi biskut merry ibu aku? hehehehe"
NADIA SYAHIRAH : die ni memang atlet sekolah. HAHA! DULU die ni ta habis2 berkepit dengan noraliza.. cari gambar die tak jumpe lah :( IMY nad dan liza :)
AIN FATIHAH: budak hingusan dulu. sekarang wooooooo.. cun habis. hehe. BTW: thanks dear. sebab kau laa.. kitorang berkumpul balik.. hehe .. ILY lah ngeks

say: kawan-kawan aku semuayer DAH CANTIK SEKARANG :)) aku je.. tetttt.
hehe. korang-korang yang DAPAT BEST RESULT haritu.. TAHNIAH! malu pulak aku! aku tak sepandai korang .. hehehe :)) memang pon .
btw: second REUNION kite kat mane wei? ngeeeeeeee

No comments:

Post a Comment