Wednesday, March 16, 2011

DAHSYAT sungguh PENGETUA BARU :))

SELAMAT MALAM TUAN PENGETUA!! (saje dok perli :))  
haha... aishhh.aishh.. aishhh ... ANNOUSMENT here..
kami sudah eighteen.. bukanyer seventeen lagi .. kami dah kluar dari skola tercinta... HAHA SMTDLMkuhh :)) oh SMTDLMkuu..   

cerita yer macam ni .. kawan akuh izzudin ... tnye akuh.. aku ade dapat tak surat dari skola? HAHA .. akuhhh ingatkan surat tawaran u ke .. ape ke... ni surat ni .HAHA.. syokk

NAMPAK TAK? tak eh .. klik je pic tu nanti jadi besar
akuh copy balik sial. baik:


""SURAT DARI SMTDLM..pihak sekolah telah memutuskan bahawa pakaian semasa mengambil keputusan SPM ialah 
(1)Perempuan:- berbaju kurung / pakaian yg tidak menjolok mata (seluar ketat 
dan berbaju ketat tidak digalakkan)dan bertudung adalah 
digalakkan.
(2)Lelaki:-berbaju kemeja,berseluar slack,berkasut,berambut pendek,dan 
kemas(seluar jeans,selipar,dan baju-T tidak digalakkan).
masa:11.30 pagi:penerima keputusan spm 2010 dibenarkan masuk.
12.00 tghari:taklimat pengetua dan penyerahan slip keputusan murid 
cemerlang.
12.15 tghari:slip keputusan peperiksaan SPM 2010 diedarkan.
sekian, 
arahan pengetua SMTDLM.."" 


akuhh agak bangge la :)) sebab aku diketegorikan budak baik .. Y.E.S  PADAHAL BEGA nak gila :)) hikhikhikhik... nak amek result ni!! bknyer nak daftar balik skola tu .   
kejedah haram betul baik betul skola akuh ni.. ni gare-gare pengetua baru ni!! HAHAAHA. asaalmualaikum cikgu ..  Y.E.S the best SMT ... YES.YES!

RESULT 23 ni .. cuak akuh :))
akuh rase nak pakai baju batik sekolah lah baju kurung lah .. manelah tahu  ade rezeki dapat result gempak ke!! AMINN YAALAH :))

say: korang kita jumpe nanti ok. HAHA .. kite kire bape org ikut KEJADAH HARAM RULES NI!!
huhu .. see u ..


akuh pelik nape.. entri kali ni banyak salah tulis(AYAT KASAR) sry-sury readers..

1 comment:

  1. hahahaha ! bengong punye smtdlm laa ~
    aku ta penah bace pon. ni baru bace wehh .

    ReplyDelete