Thursday, March 17, 2011

KAU? aku perlukan kau?

assalamualaikum kome .. HAHA .. anda-anda-anda ... selamat malam sayang ... malam ni akuhh segar semacam je .. semenjak result spm nak keluar ni ... mood tidor akuhh tak menentu :)) HAHA .CUAKK doe.... APELAH NASIB slip aku tu .. hmm.. bertawakal je aku ni skarang . hmm :') 
syokk dok melayan lagu   "Christina Perri - Jar of Hearts" (saje nak highlight besar-lagu ni? hmmm....) 

entri malam ni takat leleh sikit! HUHU. sekali-sekala...
aku!! adoii... malu pulak nak story :)) tapiiii dah jnji ngn blog akuh ni :)) heeeee :D
kalau rase nak tulis ... just carry on je.. hikhik



aku pelik dengan feeling aku sendiri ni! hmm ... ntah laaa.. die pon satu . dah kawan tu kawan je laa.. ta payah tetibe nak suke aku pulak.. jadi malu tahu tak... lepas ni kalau akuh nak jumpe die.dah malu-malu kucing karang..!! aiia!
susah laa kalau rapat sikit dah macam ni ..
KESIMPULANYE sekarang ni: aku pon macam suke die. macam laaa... HAHA .. tapi aku tak nak die.. takkk nak .. HAHA ..
aku tetap mengharapkan MR.MI aku.. walapon kitorang dah tede relationship skarang.. hmm..
adoii... akuhh pasti sangat "oneday nanti" oneday nanti :((
hmm... terus berharap je laaa... SORRY DEAR.. sorry sangat. (kawan-kawan akuh kate akuh tolak tuah... ngeeeee... MANE ADE OK!!) die tu bukan sape-sape pon ... aishhhh

said:malas nak taip pjg-pjg dah :)) heeeeeeee :D

No comments:

Post a Comment