Thursday, March 10, 2011

happy bufday . MAC! MAC.

 malam-malam-malam. dan selamat malam. hari ni bufday KAWAN BAIK ra ..
UMI FAZIERAH JANAH  name diberi.
dulu kalau dekat bergadoh je . skrang jauhh .. fuhh mak ai .. rinduyerr.. rinduuuu.
die ni kwn gila aku! "SATU KEPALA" aishh .. kat asrama . perangai sume gila-gilaa..
aku ngn umi ni suke sgt dance walaupon hancus.. umi .. aku syng kau .. rindu sgt kau ..
HAPPY BUFDAY sayang :) jage diri baik-baik k . kenangn kita . SUMPAH! ta dapat akuh lupekan. kad-kad kecik kau yang tak kreatif tu akuhh simpan baik lagi ..
bila akuh dengar lagu "secondhand serenade fall for you"  teringat kat kau ateh .


hope ta lambat lagi nak tulis entri ni .. umi . aku rindu nak dgr sore kau . sore kau nyanyi kat aku . setiap malam dok gossip ..yeah!
kalau buat math tu .. berlumbe-lumbe.. addmath? HAHA
dan rindu jugak parti buln mac kita ngn cikgu nuar tu ... hihi . kenangn terbaik!!

kami lahir bulan mac 
- saya .(si adip)
- umi fazierah
- nurul sabrina
-saifullah hakim
-muhd syawal
-kartunis
-azizul afzal
-cepelai
-eijay (NAK NYANYI bagai)
tak pernah lupe: CIKGU ANUAR
CIKGU KU
CIKGU GHAZALI

dan ramai lagi .. ta ingat pulak :)_

ni gambar party kami.. 
senarai cikgu bulan mac
tukang nyanyi .HAHA cerpelai .aku .dan umi.
(muke budak-budak .heee)

azizul afzal(kening). rindu kau .haha

hasil kerja kartunis :))

cikgu anuar .ketua warden TERHEBAT!!

SAIFULLAH HAKIM. mangse BAIK PUNYER :))

KAMI-KAMI-KAMI. RINDUU SUME :))

makan-makan

ucapan daripada ketua pelajar(BAJET)
ta de keje .bajet .

aku dan sabrina .. rinduu SAYANG.

kenangan ni mmg hebat .. sgt best .. hmm ..
btw. HB k umi
hakim. DAH lepas. (HAPPY BELATED BUFDAY dude)
yang lain tak pasti :))

BEST gile .. best.. yihihiihhihihihihiihi
SAYANG KORANG .. CEH-CEH

1 comment: