Sunday, March 13, 2011

Y.E.S im leader for this journey!

assalamualaikum readers. yeah :))
lame raseyer ta update .HAHA. bz sampai kepalang la .iaya .ayat. 
sury taw. "siap ade org dok tnye lagi .adoii. "

nak update semalam tapi tak larat la pulak . penat yooo ... best gile :) dari PWTC ke TS ke BB ke PV.
haha. saje-saje bawak iman ronda KL .yeah! happy giler.
sambil update ni (layan lagu talking to the moon- bruno mars) teringat lak die! hmm ... ITS ok la..

now nak cerita pasal semalam tu :) yiiihiii
ARINA.blog dia(klik sini woi) IMANINA .ra sendiri(dip laa).. syok semalam .thanks korang .dapat jugak lepaskan rindu .ILY lah.

PWTC:
kesian kepada anda ARINA .haha. sury .die sampai awal gile.mmg la janji pkol 10. die ni pon ta paham-paham janji melayu cm mana. yang iman pulak .jangan cite laa ... subuh esok yer baru sampai .hah . gimik jap. tren buat hal pulak .biase la malaysia bukanye jepun. aiya! pwtc . pergi kanival mara tu .. fuhh ramai giler orang.
aku rase aku nampak MR.AR aku la .mybe salah org kot. SS je akuh ni .. aku jumpe abey .. gembira gile .rindu die sgt .sgt.sgt . jalan-jalan pusing kanival tu . balik-balik isi borang.isi borang.isi borang . MAJORITI IPTS .aiyooo... ingat aku ni anak tan sri ke nak masuk college die? haha. tapi aku minat satu tempat ni "SAITO COLLEGE" ade interior design. tu minat gile tu :) haha. dan minat abg tu jugak :) die siap kasie num die lagi ... die kos interior tu . kononyer kalau nak masuk sir=tu .kol die laa.. haha.. tu syok tu .. dah jumpe senior aku (ceh. bajet je)
ni gambar bangunan college tu kat pj

ni . ambition aku . minat sangat. eric leong .ohh

dah habis pusing satu tu . sume lapar . perut pulak dok nyanyi je. nak makan kat the mall .ta selere aku . tempat mcm apetah . aku ajak ARINA dan iman ni . lepak TS. makan-makan kat situ .air dapat sponser cikya arina .haha. makanan pon .baguih jugak kan.. next .lepas makan.
jalan-jalan TS. bkn ade ape pon .. plan nak lepak BB pulak..

BB.
ARINA happy gile dapat naik monorail. HAHA. budak kampong eh erin? haha .. gile lah..(padahal pure KL tu .. nak humble la konon) sampai je BB tade arah tuju . jalan-jalan sampai PV . fuhh . fesyen-fesyen sume macam SAKAI . kahkahkah. remaja-remaja. aiyaa.
kitorang ape lagi layan shisha la .hahahaha gimik lagi . jalan sikit. snap pic. jalan sikit snap pic .. sume gila kamera. pic nanti aku upload ok. tunggu iman masukkan .

PV.
layan shiha. lepak . ARINA cuci mata .. biase la die tu (erin. kutuk kau sikit.haha)
lepas tu .kitorang lepak Mcd BB. tengah buat line nak order. fuhh . jumpe justin bieber . bak kate erin. rambut fuhhh ... padahal(AIMAN kamielah bintang je :) snap la pic ngn die mcm ta tahu malu ...
lepas tu blah balik .puas la kononyer...
depan pintu mcd pulak .ade jin tolak aku ..*kaki aku ntah mcm mane tah . terjatuh .BABI. HANJING   cipan pulak ai.. jatuh *CINABENG. malu! MALU!  rase  nak nyorok je belakang orang gila yang sibuk cari tin dalam tong sampah tu .AIYA.. nak kate kasut aku highheel macam ladygaga tu . *KIRIM SALAM la..
malu giler -pengajaran kat aku la tu .coz jangan gelabah sangat. hikhikhik . 

kesimpulannya: BEST.SYOK.
best giler hang out bile dah eighteen ni .freedom doe.
next nanti . akuh masukkan pic ok . tunggu :))

say: tak sabar nak tunggu iman upload gambar ...aiyooo.. cepat la iman :))

1 comment: