Saturday, March 19, 2011

saito college :)) I.N.T.E.R.I.O.R D.E.S.I.G.N.E.R

ASSALAMMUALAIKUM :D. YA ALLAH ai .. hari ni aku happy sangat.
tu yang berkobar-kobar nak update blog ni... aishhh.... cita-cita aku ... i need it..
i want be in my profession. I.N.T.E.R.I.O.R  .D.E.SI.G.N.E.R.. hope sangat ..
memang dari dulu lagi akuhh dah berkobar-kobar dah ni .. kalau ade rezeki. insyaallah.
 I WANT IT. I NEED IT :))
excited gile dapat tengok designer-design dorang ... cantik sangat .. FIRST TIME tengok live..
selaluyer aku search internet je :)) YA ALLAH .. teruje ye aku. hmm

hari ni ade openday SAITO COLLEGE 

HAHA:) speacial pic akuhh AMEK.. suryy-sury curik-curik gambar.. HAHA
 YANG aku bulatkan tu :)) pic abg razuwan tu :))
terima kasihh taw... semuayer
YANG aku petakkan tu :)) pic abg kecik fav eman. HAHA.


dekat je dengan rumah aku ni ... dekat PJ. so aku ajak abah pegi openday tu :))
haha dengan bantuan orang dalam bro*RAZUWAN :)) terima kasih sangat.. hikhikhik
IMANINA dan ARINA kenal la.. HAHA.. abg PWTC tu iman.. haishh .. happy aku..
tadi round-round college die ! AWESOME. lecture die.. SUME BAIK-BAIK. caunselor miss anna :)) thankss miss. BTW. semangat akuh tersangat berkobar-kobar ni .. YA ALLAH permudahkan segala urusanku.. amin (BTW: nak masuk college ni bergntung pade result SPM jugak) aishhh... :O
hope sume berjalan lancar .. amin ..
kenangan seumor hidup aku :) -(dapat duduk dan merasai meja DRAWING interior designer tu) SUMPAH dah lame aku NAK .haha.. jakun betul aku ..

nampak mcm biase je kan!! (TAPI bagi aku? MAKNE yang MENDALAM sgt :)))

pic-pic di SAITO :)


SEBENARYER. BANYAK GILE TEMPAT YANG BEST=CANTIK dalam saito college tu.
sampai terlupe nak amek pic .HAHA. excited gile.
readers kalau nak tahu pasal SAITO ni SEARCH web die ok  sini :)
happy sangat .. terima kasih sangat-MOHD RAZUWAN (saje nak mention name die lagi) HAHA.

said: semangat berkobar-kobar ni... hmm :)) HOPE ape yang di'IMPIKAN termakbul.. aminn :))
doakan aku kawan-kawan..
nanti bile aku dah berjaye korang boleh koll aku :) akuhh design rumah korang pulak .HAHA
insyaallah :))

No comments:

Post a Comment