Saturday, March 19, 2011

terima kasih INTERIOR DESIGNER :))

SELAMAT PAGI!! MONING world! :D
new update akuh. ta abis2 interior designer kan! korang naik jemu ke? ngeee.. jangan laa mcm tu wei :))
kasie aku semangat ok. aku excited sangat dengan mende ni . SANGAT EXCITED!

HAHA :)) bukak2 je FB . ade orang post kat wall aku :))

"alahai terharu akuh :))"



"Assalamualaikum....hehehe sy xpnah rasa d hargai smpai mcm ni skali..ni la kali prtma org trlpmpai mghargai kerja sy...ikhlas sy ckap sy sebak bila bca blog awk yg ucap kn trma ksih 2...xtrkata sy bila ada org hrgai ape yg sy buat wlpn xbsrapa....wlau pe pn thnkz byk2 k...sy doa kan awk dpt result setanding dgan usaha awk..n sy akan doakan awk akan jd profesional interior designer yg trknal 1 hari nanti....tp pesan sy "jangan takut untuk mencuba sesuatu yang baru kerana mungkin itu adalah peluang keemasan bg kita & jadi lah insan yang brani menegakkan keadilan jika kita d pihak yang benar" I`allah."
abg razuwan tu postkan kat WALL aku.. kalau korang dapat post mcm ni ? APE Korang buat? 
excited mcm akuh jugak akn? HAHA. aminn... harap sume ni termakbul

TERHARU SANGAT :))
terima kasih .. thanks a lot k :)) hihi .. terima kasih tak terhingga kpd kamu :))

k,ar nak tidur. jage diri sume :)) ILY lah IMY!

said: akuh kalau search goggle "INTERIOR DESIGNER" aishhh... NIKMAT!
kepuasan aku tengok :)) semangat gile :)) hihi.. hope sume yer tercapai. amin.

No comments:

Post a Comment