Monday, April 25, 2011

NASI LEMAK? *wahhh (bukan entri lucah ok) nak yang RM 1 :))

selamat pagi semua :)) *"SELAMAT PAGI CIKGU . duduk . keluar kerje semalam yang cikgu kasie tu .. sape tak siap .. berdiri sekarang .. no more alasan " (ni dialog cikgu-cikgu sekarang . hehehehe)


SERIUS PERUT AKU LAPAR! berbunyi-bunyi :(
*kesiankan ra :( hehehe.. ta tahu nak mkn ape pagi-pagi ni :( *roti smlm baru habis.. coco cruch- itu adik-adik aku suke laa...

maggi je la mangse pagi-pagi ni :)) *adehhhhhh

NAK NASI LEMAK JUGAK :(


dapat yang ini pon jadi lah :( 

CAKAP JE NASI LEMAK .. SEMUA ORANG TAHU .. YANG TERLEBIH-LEBIH NAK TAHU PON ADE (18SX) hehehe..
MALAYSIA mesti NASI LEMAK. mesti NASI LEMAK .. BILE NASI LEMAK JE. MESTI MALAYISA bile makan banyak-banyak mule laa menternak lemak :)) itulah melayu/malaysia... * go pak lah (aik! tetibe je .. najib la sekarang ni)
UNDI-UNDI *tade kene mengne lagi :))
nasi lemak oh nasi lemak .. meh sini meh. meh.meh dtg kat ra..

k.ar nak chow dah .. nak masak meggi! *mmg lapar betul pagi-pagi ni :)) *aishhh.. selaluyer tak breakfast pon tape.. pagi ni pulak perut ni gedik2 nak makan :D
nanti maggi dah kembang ra ajak k :)) HAHAHA
thankss readers.


MEH SINI TEKAN LIKE kalau suke :))

4 comments:

  1. serius sedap nasik lemak ni

    ok mlm ni masak nasik lemak, terliur

    ReplyDelete
  2. waaaa...sedapnye..nih yg fyna lapa nih..





    jom singgah n follow belog fyna.
    :)

    ReplyDelete
  3. cik cempaka : hehe ...
    mmg sedap tgok pic2 ni :)) jgn lupe hantar kat rumah sikit taw :D

    ReplyDelete
  4. fyna:

    hehe. mmg sedap pon :))
    DONE FOLLOW UR BLOG :D

    *c.a.k c.a.k b.o.o.m :))

    ReplyDelete