Monday, May 14, 2012

I'M COMING HOME 'MALAYSIA

ASSALAMUALAIKUM .
I'M COMING HOME I'M COMING HOME . TELL THE WORLD I'M COMING HOME .
'suara bagaikan najwa latif 'ceh . yela happy baru balik dari bandung .
Kali ni memulakan entry dengan nyanyi bagai . haha . suara aku ta sedap mana . belagak lebih ' . sebelum memanjangkan penulisan ni dengan lebih lanjut . aku nak minta maaf dulu kepada sesiapa yang percaya aku pergi holiday kt Bandung, Indonesia tu . haha . saja saja nak test korang korang . visa mati . yang paling jauh aku pernah menapak pon Rome je'ceh . haha . percaya lah . okey aku malas nak tulis panjang lebar .

Kali ni aku nak story pasal mamat melayu yang baru balik us , tepat empat empat puluh minit pagi waktu Malaysia bersamaan pagi ahad cousin aku selamat tiba di airport . so dengan semangatnya nak pergi amek beliau berserta sepaduk bagai . okey 'tipu haha . semua bersemangat nak berkumpul kat rumah untie aku , punyalah nak menyambut kepulangan mamat sorang ni 'ceh .
nah tengok jela pic pic ni . penat nak menaip 'padahal pemalas !

jeng jeng jeng jeng .

Diumumkan ketibaan muhammad syazwan selamat sampai di tanah air . 

Dari kanan , ammar yassir 

Muhammad Syazwan Bin Adzahar .

Do Not Disturb Me 

Abang Ammar yang sedang kusyuk mengira duit dolar 

Coklat-coklat 

Satu dolar bersamaan rm lima ringgit malaysia 'EH 

Abang Ammar dapat present dari iwan terus pakai . sesiapa yang layan 'chuck dari season one , mesti korang familiar dengan baju ni kan . fresh bau kedai dari us . lalalala

Fatin Najah bangga dengan pistol air . benda ni lah yang memakai ruang dalam beg iwan tu . Import khas dari us . Malaysia tade'okey belagak. haha

haha . kiralah sendiri berapa harga coklat ni dalam ringgit , malaysia .
aku dah buat survey kat Malaysia tak ade jual coklat ni . kalau nak rasa datang rumah . amek sendiri dalam peti ais aku 'ceh

Next , ni tokwan aku dengan baju baru beliau 'republika t-shirt yang di import khas dari sana lah . 
 tokwan walaupon lapan puluh satu tahun masih kelihatan hensem kacak . 

The Avengers . haha

Excited lah tu .

Demikian sudahlah updated aku kali ni . soo bored kan . aku malas nak type panjang lebar lah . aku bertambah semangat bila dengar iwan cerita itu ini masa dia kat sana . aku rasa nak further study master kat Dessau, German lah . tinggikan cita cita aku . aku pon nak merasa study kat oversea 'ceh . uncle ade cakap haritu dia konon nak support . haha macam banyak duit sangat eh uncle affan 'ceh . bajet . duit nak kawin pon tarak ade . haha ' mati aku nanti ni . haha ok gurau gurau je uncle .sorry sorry . nanti ra carikan jodoh untuk uncle k . muahh 'bodek bodek .
Kepada adik adik yang akan ke masuk uitm uitm this mei . tahniah . gooduck semua . lagi-lagi yang dapat uitm kampus seri iskandar , perak . see u there . nanti bawak maggi lebih . boleh aku pau korang . haha
kepada yang lain goodluck jugak . belajar di semua tempat sama je yang penting gigih , usaha , tawakal dan mendapat keredhaan Allah . itu yang penting okey . goodluck semua . takecare .

Sekian saja dari aku . Salam


No comments:

Post a Comment