Thursday, May 24, 2012

TUMBLR . BLUR !

ASSALAMUALAIKUM .
Maaf semenjak bermenjak ni aku kurang perhatian sikit pada ini blog . ini disebabkan faktor faktor kesibukkan aku melayan mamat kesayangan aku ni  . siap overlimit bagai ' haha . okey now dalam beberapa hari lepas aku mula mengenali dunia tumblr dengan lebih mendalam . setelah mengkaji mengkaji dengan peranan tumblr ni . aku tetap jugak ta berapa nak paham dengan kesahihannya . aku berani jamin dalam seratus peratus aku paham dalam tujuh puluh peratus lah . ade siapa siapa yang boleh memahamkan aku tak ' hamboi bahasa . abaikan . haha




Kesimpulanya yang dapat disimpulkan hari ni . aku rasa berbangga kerana telah mempunyai lima laman web yang dikatakan agak sosial lah . haha .  first tak lain tak bukan myspace  facebook . twitter  . blogspot . skype . tumblr  dan yahoo messenger aku . yang lain tu tak on dah . password semua dah lupe bagai . lagi lagi lagi myspace . semua tu zaman jahiliyyah . abaikan .
Korang yang ingin membantu aku bolehlah salurkan bantuan ke email aku k tak pon boleh comment kat bawah ni . bantuan korang tentang ini tumblr amat dihargai '

Sekian . Terima Kasih


1 comment:

  1. Советую- индивидуалки 1000 Москва
    Обворожительная фея исполнит все ваши желания. Жду...

    ReplyDelete